نوشته8

فروشگاه آنلاین هنر زنجان جهت معرفی و فروش آنلاین صنایع دستی استان زنجان ساخته شده است.

جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

نوشته8

۵۳ بازديد

سماور مسی زغالی 4 لیتری طرح قلم زنی|قیمت و خرید سماور مسی زغالی 4 لیتری طرح قلم زنی

بررسی خرید سماور مسی زغالی 4 لیتری طرح قلم زنی

یکی از خاطره انگیزترین صحنه های دوران کودکی هر ایرانی، مربوط به سماور مسی با قوری مسی می شود. سماور مسی زنجان طعم چای خانه مادربزرگ را برایتان تداعی خواهد کرد. 

سماور از آن دسته از محصولات مس زنجان است که استفاده از آن به عنوان دکور نیز، حس و حال دیگری به خانه می دهد.

اگر به دنبال خرید کادو و هدیه ی خاص هستید ما به شما سماور مسی با قوری مسی زنجان را پیشنهاد می کنیم. ظروف مسی کادویی علاوه بر خاص بودن، جز صنایع دستی کاربردی و ماندگار نیز هستند. ظروف مسی به علت درخشندگی فوق ‌العاده، جزو زیبا ترین ظروفی است که می‌ توانید  به عزیزانتان هدیه دهید.

اکنون هنرمندان زنجانی با خلاقیت خود، سماور مسی با قوری مسی را خلق کرده اند. این سماور مسی چهار مرحله قلم زنی شده است. طرح های روی این  سماور مسی تلفیقی از گل و اشکال هندسی است که زیبایی آن را چند برابر کرده است. تفاوت بارز این  سماور مسی با سایر محصولات مسی در این است که در این نوع سماور از پوشش نقره استفاده شده است. اگر در تصویر سماور دقت کنید، قسمت های نقره ای رنگی را مشاهده می کنید یک بار به صورت افقی و بار دیگر به صورت عمودی قلم زنی شده است. تلفیق فلز مس و نقره با تکنیک قلم زنی این نوع از محصولات مس زنجان را به صنایع دستی لوکس و زیبایی تبدیل کرده است. 

سماور مسی زنجان با استفاده از زغال روشن می شود. و این امکان را دارد که به سماور گازی تبدیل شود. ارتفاع این سماور مسی با قوری مسی 52 سانتی متر می باشد. و بدون قوری مسی، 40 سانتی متر است. قطر کمری سماور، 66 سانتی متر است. ظرفیت سماور زغالی 4 لیتر می باشد.

نکته مهمی که در رابطه با این محصول وجود دارد این است که مشابه خارجی این سماور در وب سایت های دیگر وجود دارد با این تفاوت که وزن آن تقریبا نصف وزن تولیدات زنجان است اما متاسفانه با قیمتی بالاتر فروخته می شود.

این نوع محصول با گارانتی 10 ساله ی ثابت بودن رنگ ارائه می شود و در استفاده و شستشوی آن هیچ محدودیتی وجود ندارد. شما می توانید با خیال آسوده آن ها را بشورید و دوباره استفاده کنید. برای پایداری براقیت رنگ مسی ظروف مسی، بعد از شست و شو، آن ها را خشک کنید تا هیچ لکه ای روی آن ها باقی نماند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.