نوشته3

فروشگاه آنلاین هنر زنجان جهت معرفی و فروش آنلاین صنایع دستی استان زنجان ساخته شده است.

پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

نوشته3

۶۹ بازديد

شیر جوش مسی مدل چکشی|قیمت و خرید شیرجوش مسی مدل چکشی

خرید شیر جوش مسی زنجان مدل چکشی سایز بزرگ

تاثیر شیر در سلامتی بدن غیر قابل انکار است. یکی از مراحل مصرف شیر، جوشاندن آن به مدت چن دقیقه می باشد. خرید شیر جوش مسی زنجان مدل چکشی سایز بزرگ از برند مس زنجان، این مرحله را دلچسب تر می کند.

 شیر جوش مسی زنجان دارای یک دسته با روکش پلاستیکی به رنگ مشکی می باشد. این دسته جابجایی شیر جوش مسی و پر و خالی کردن محتویات آن را راحت تر و سریع تر می کند. بدنه شیر جوش مسی زنجان، از مس با کیفیت ساخته شده است. قسمت درونی شیر جوش مسی با استفاده از قلع سفید کاری شده است. قسمت خارجی آن به رنگ مس است. در بالای قسمت خارجی شیر جوش، سه ردیف طرح زیبا و ظریف حکاکی شده که آن را به یک شیر جوش خاص تبدیل کرده است.

اندازه شیر جوش مسی زنجان مدل چکشی سایز بزرگ

شیر جوش مسی زنجان دارای وزن 400 گرم است. قطر این شیر جوش 16 سانتی متر می باشد. استفاده از شیر جوش مسی باعث می شود که کلسیم و مس بصورت همزمان جذب بدنتان شود. البته شما می توانید از شیر جوش مسی برای جوشاندن سایر مایعات نیز استفاده کنید.

 

  • چطور برای اولین بار از شیر جوش مسی استفاده کنیم؟

برای استفاده اولین بار از شیر جوش مسی، داخل شیر جوش مقداری شیر بریزید ( به مقداری که شیر جوش نسوزد ) و پس از جوشیدن شیر، تمامی قسمت های داخل شیر جوش را با شیر بشویید و در آخر شیر را دور ریخته و از شیر جوش استفاده کنید. به این روش، عمر قلع داخل شیر جوش افزایش یافته و ضد عفونی می شود.

  • کی شیر جوش مسی را قلع کاری کنیم؟

زمانی که قلع داخل شیر جوش مسی از بین رفت و رنگ مس شیر جوش مشخص شد.

  • چیکار کنیم شیر جوش مسی زود سیاه نشود؟

 برای این کار، بعد از هر بار استفاده از شیر جوش مسی، محتویات آن را به ظرف دیگری انتقال داده و بعد از شستن، شیر جوش را با یک دستمال خشک کنید. این روش از به وجود آمدن لک های سیاه بر روی شیر جوش جلوگیری می کند.

  • چیکار کنیم قلع داخل ظروف مسی زود از بین نرود؟

برای اینکه مدت زمان بیشتری از ظروف مسی استفاده کنید، زمان استفاده از  شیر جوش مسی، از شعله پخش کن استفاده و حرارت را با شعله کم تنظیم کنید.

  • استفاده از شیر جوش مسی چه خواص و فوایدی دارد؟

سلامت پوست: مس، پوست های آسیب دیده و خشک را درمان می کند. همچنین باعث تولید سلول های سالم پوست می شود. باعث افزایش کشش (خاصیت الاستیسیته) و سلامت پوست می شود.

 سلامت مو: فلز مس، باعث تولید ملانین در بدن می شود. می تواند سلامت مو را بازگرداند و رشد مو را سریع تر کند.

سلامت طحال و کبد: به عملکرد طحال و کبد کمک می کند. همچنین به عملکرد مناسب چندین عضو دیگر نیز کمک می کند.

سلامت قلبی و عروقی: مقداری از مس، می تواند انسداد شریان ها را از بین ببرد. همچنین باعث پیشگیری از ایجاد پلاک هایی می شود که دلیل انسداد رگ های خونی می باشند.

 سلامت مغز: مس با تحریک بدن برای تولید میلین، باعث افزایش سرعت عملکرد مغز می شود.

سلامت مفاصل: فلز مس، بیماری آرتروز را بهبود می دهد. با بازسازی غضروفی که باعث مشکلات مفصلی شده به درمان درد و تورم مفاصل، کمک می کند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.