نوشته6

فروشگاه آنلاین هنر زنجان جهت معرفی و فروش آنلاین صنایع دستی استان زنجان ساخته شده است.

پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

نوشته6

۷۱ بازديد

دیس مسی شیرینی خوری مدل پایه دار|قیمت و خرید دیس مسی شیرینی خوری 

 

بررسی دیس مسی شیرینی خوری زنجان

با خرید دیس مسی شیرینی خوری  زنجان که یک ظرف زیبا و خاص است به میز خودتان اصالت ایرانی می‌ بخشید و باعث می‌شوید که یک میزبان خوش ‌ذوق به چشم بیایید.حالا هنرمندان زنجانی با خلاقیت خود، شیرینی خوری مسی جدیدی را خلق کرده اند. این  دیس مسی شیرینی خوری چهار مرحله قلم زنی شده است. طرح های روی این شیرینی خوری مسی تلفیقی از گل و اشکال هندسی است که زیبایی آن را چند برابر کرده است. دیس مسی شیرینی خوری زنجان را می‌توانید برای سرو انواع شیرینی تر و خشک استفاده کنید.

اگر به دنبال خرید کادو و هدیه ی خاص هستید ما به شما دیس شیرینی خوری مسی زنجان را پیشنهاد می کنیم. ظروف مسی کادویی علاوه بر خاص بودن، جز صنایع دستی کاربردی و ماندگار نیز هستند. ظروف مسی به علت درخشندگی فوق ‌العاده، جزو زیبا ترین ظروفی است که می‌ توانید  به عزیزانتان هدیه دهید.

تفاوت بارز این شیرینی خوری مسی  با سایر محصولات مسی در این است که در این نوع شیرینی خوری از پوشش نقره استفاده شده است. اگر در تصویر شیرینی خوری دقت کنید، قسمت های نقره ای رنگی را مشاهده می کنید یک بار به صورت افقی و بار دیگر به صورت عمودی قلم زنی شده است. تلفیق فلز مس و نقره با تکنیک قلم زنی این نوع از محصولات مس زنجان را به صنایع دستی لوکس و زیبایی تبدیل کرده است.همچنین این  شیرینی خوری  لبه ‌هایی کنگره ‌دار دارد که در اکثر ظروف مسی زنجان دیده می شود.

این شیرینی خوری مسی  با پوشش نقره دارای قطر 37 سانتی متر است. قسمت خارجی سینی نیز به رنگ مسی می باشد. و به صورت کامل با پلی استر پوشش داده شده است. این نوع محصول با گارانتی 10 ساله ی ثابت بودن رنگ ارائه می شود.

در استفاده از ظروف مسی زنجان هیچ محدودیتی وجود ندارد و شما می توانید با خیال آسوده آن ها را بشورید و دوباره استفاده کنید. توصیه می شود که ظروف مسی را داخل ماشین ظرف شویی قرار ندهید.  برای پایداری براقیت رنگ مسی ظروف مسی، بعد از شست و شو، آن ها را خشک کنید تا هیچ لکه ای روی آن ها باقی نماند.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.