نوشته9

فروشگاه آنلاین هنر زنجان جهت معرفی و فروش آنلاین صنایع دستی استان زنجان ساخته شده است.

پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

نوشته9

۶۲ بازديد

قندان مسی بدون پایه زنجان سایز کوچک|قیمت و خرید قندان مسی بدون پایه زنجان سایز کوچک

بررسی خرید قندان مسی بدون پایه زنجان سایز کوچک

دیدن و استفاده از صنایع دستی همیشه حس خوبی دارد. حالا هنرمندان زنجانی با خلاقیت خود، قندان مسی بدون پایه کوچک را خلق کرده اند. این قندان مسی چهار مرحله قلم زنی شده است. طرح های روی این قندان مسی تلفیقی از گل و اشکال هندسی است که زیبایی آن را چند برابر کرده است. تفاوت بارز این قندان مسی با سایر محصولات مسی در این است که در این نوع قندان از پوشش نقره استفاده شده است. اگر در تصویر قندان دقت کنید، قسمت های نقره ای رنگی را مشاهده می کنید یک بار به صورت افقی و بار دیگر به صورت عمودی قلم زنی شده است. تلفیق فلز مس و نقره با تکنیک قلم زنی این نوع از محصولات مس زنجان را به صنایع دستی لوکس و زیبایی تبدیل کرده است. 

اگر به دنبال خرید کادو و هدیه ی خاص هستید ما به شما قندان مسی بدون پایه کوچک زنجان را پیشنهاد می کنیم. ظروف مسی کادویی علاوه بر خاص بودن، جز صنایع دستی کاربردی و ماندگار نیز هستند.

این قندان مسی بدون پایه با پوشش نقره دارای ارتفاع 10 سانتی متر است. قطر دهانه آن نیز 5 سانتی متر می باشد. روی درپوش آن نیز یک دسته ی ظریف وجود دارد که جلوه ی آن را باشکوه تر می کند.

این نوع محصول با گارانتی 10 ساله ی ثابت بودن رنگ ارائه می شود و در استفاده و شستشوی آن هیچ محدودیتی وجود ندارد. شما می توانید با خیال آسوده آن ها را بشورید و دوباره استفاده کنید. برای پایداری براقیت رنگ مسی ظروف مسی، بعد از شست و شو، آن ها را خشک کنید تا هیچ لکه ای روی آن ها باقی نماند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.