نوشته2

فروشگاه آنلاین هنر زنجان جهت معرفی و فروش آنلاین صنایع دستی استان زنجان ساخته شده است.

جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

نوشته2

۶۸ بازديد

سینی گرد مسی زنجان |قیمت و خرید سینی گرد مسی

 

دیدن و استفاده از صنایع دستی همیشه حس خوبی دارد. حالا هنرمندان زنجانی با خلاقیت خود، سینی گرد مسی جدیدی را خلق کرده اند. این سینی چهار مرحله قلم زنی شده است. طرح های روی این سینی مسی تلفیقی از گل و اشکال هندسی است که زیبایی آن را چند برابر کرده است.

تفاوت بارز این سینی گرد مسی با سایر محصولات مسی در این است که در این نوع سینی از پوشش نقره استفاده شده است. اگر در تصویر سینی دقت کنید، قسمت های نقره ای رنگی را مشاهده می کنید یک بار به صورت افقی و بار دیگر به صورت عمودی قلم زنی شده است. تلفیق فلز مس و نقره با تکنیک قلم زنی این نوع از محصولات مس زنجان را به صنایع دستی لوکس و زیبایی تبدیل کرده است.همچنین امروزه خرید سینی مسی گرد یکی از اقدامات اصلی برای پذیرایی در هر مهمانی مجللی می باشد. محصولی زیبا و چشم نواز است. و ظاهری زیبا به میز پذیرایی خانه‌ تان خواهد داد. 

اگر به دنبال خرید کادو و هدیه ی خاص هستید ما به شما سینی مسی گرد زنجان را پیشنهاد می کنیم. ظروف مسی کادویی علاوه بر خاص بودن، جز صنایع دستی کاربردی و ماندگار نیز هستند.

این سینی با پوشش نقره دارای قطر 37 سانتی متر است. قسمت خارجی سینی نیز به رنگ مسی می باشد. و به صورت کامل با پلی استر پوشش داده شده است. این نوع محصول با گارانتی 10 ساله ی ثابت بودن رنگ ارائه می شود و در استفاده و شستشوی آن هیچ محدودیتی وجود ندارد. شما می توانید با خیال آسوده آن ها را بشورید و دوباره استفاده کنید. برای پایداری براقیت رنگ مسی ظروف مسی، بعد از شست و شو، آن ها را خشک کنید تا هیچ لکه ای روی آن ها باقی نماند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.